Regulamin sklepu

Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży i warunki korzystania z serwisu akademiadwuboju.pl

Informujemy, że właścicielem i prowadzącym Serwis  jest Akademia Dwuboju Sp. z o.o

NIP:6912582070
KRS:0001127213
REGON: 529963134

DANE KONTAKTOWE

*adres poczty elektronicznej e-mail – kontakt@akademiadwuboju.pl

* adres do korespondencji: Ul. Złotoryjska 130/3, 59-220 Legnica

* formularz kontaktowy

Informujemy Cię, że niniejszy regulamin stanowi integralną część Transakcji zakupu pomiędzy Klientem a Sklepem. Dokonując zakupu oświadczasz, że zapoznałeś się z jego treścią i akceptujesz jego treść.

Regulamin zostaje udostępniony Tobie zgodnie z wymogami art. 8 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144 z 2002 r., poz. 1204 z późn. zm.) a równocześnie (wraz z pozostałymi dokumentami sporządzanymi przy zawarciu Transakcji) stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego przewidzianego treścią art. 12 ust.1 oraz art. 18 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.827).

Prosimy, byś zapoznał/a się uważnie z regulaminem i jego treścią   przed dokonaniem zakupu w Serwisie.

I. WYJAŚNIENIE OKREŚLEŃ

  1. Klient – osoba fizyczna korzystająca ze strony Sklepu, w tym dokonująca Transakcji lub osoba prawna względnie jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, w imieniu której dokonywana jest Transakcja;
  2. Konsument – podmiot określony w art. 221Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późn. zm.)
  3. Przedsiębiorca – podmiot określony w art. 411 Kodeksu Cywilnego ((Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późn. zm.)
  4. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta – przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
  5. Transakcja – umowa pomiędzy Klientem a Sklepem, której przedmiotem jest zakup przez Klienta od Sklepu usługi lub produktu zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, na podstawie Zamówienia złożonego przez Klienta i potwierdzonego przez Sklep;
  6. Konto – konto Klienta założone na platformie internetowej Sklepu umożliwiające dostęp do zakupionych szkoleń i produktów
  7. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
  8. Regulamin – niniejszy dokument
  9. Towar – produkty prezentowane w Sklepie, których opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów czy usługi:

    – szkolenia – Jedno lub dwudniowe szkolenia z dwuboju olimpijskiego podczas których Klient dowie się jak trenować podnoszenie ciężarów oraz jak poprawiać błędy techniczne. Szkolenia organizowane są w czasie i miejscu wskazanym w ofercie aktualizowanej na bieżąco

    – obozy sportowe – Szkolenie z dwuboju olimpijskiego podczas obozu sportowego, trwające około jednego tygodnia, podczas którego Sklep zapewnia 9. zajęć praktycznych oraz zajęcia teoretyczne, pośredniczy w zapewnieniu zakwaterowania, wyżywienia oraz odnowy biologicznej. Do uczestniczenia w obozie niezbędnym jest zatwierdzenie regulaminu obozu.

    – prowadzenie on-line – autorski i spersonalizowany program treningowy z naciskiem na dwubój olimpijski, który będzie dostosowany do indywidualnych potrzeb Klienta, umiejętności i dostępnego sprzętu oraz stałe wsparcie online za pośrednictwem arkusza interaktywnego, gdzie Klient znajdzie swój plan, zapisy postępów i szczegółowe wskazówki od trenerów.

    – Personalny plan treningowy – autorski, indywidualnie dopasowany program, stworzony na podstawie szczegółowego wywiadu z Klientem, który uwzględnia aktualne cele, możliwości czasowe oraz sprzętowe, a także poziom zaawansowania.

    – analiza techniki – szczegółowa analiza do 9. ćwiczeń związanych z dwubojem olimpijskim w postaci raportu w formacie PDF na podstawie przesłanych drogą on-line filmów (max 3 nagrania jednego ćwiczenia), dostęp filmów z ćwiczeniami do dwuboju oraz indywidualne zalecenia – Szczegółowe instrukcje dotyczące realizacji usługi otrzymasz po sfinalizowaniu zakupu.

    – plan treningowy – Klient wybiera z oferty Sklepu gotowy plan treningowy pod dwubój olimpijski odpowiedni dla swojego zaawansowania i potrzeb.

    – trening personalny – pakiet 10 indywidualnych zajęć z wybranym trenerem 1:1

    – Produkt cyfrowy – produkt zakupiony w Sklepie, dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Produkty są sprzedawane odpłatnie oferowane w Sklepie : Prowadzenie on-line, plan treningowy, analiza techniki, personalny plan treningowy

10. Sklep/ Serwis – określenia używane wymiennie – strona internetowa, za pośrednictwem której Klient może w szczególności składać Zamówienie, zapoznać się z ofertą Sprzedawcy a także z treściami tam umieszczanymi

Trenerzy: Weronika Zielińska, Arkadiusz Michalski, Oleksandra Lykhobytska, Mateusz Skulimowski, Juliusz Zdański

Sprzedawca – Akademia Dwuboju Sp. z o.o, NIP:6912582070, KRS:0001127213, REGON: 529963134

 

II. WYMOGI TECHNICZNE

  1. Sklep nie gwarantuje prawidłowego funkcjonowania Strony na urządzeniu Klienta w przypadku niespełnienia minimalnych wymogów określonych w niniejszej części.
  2. W systemie komputerowym Klienta korzystającego ze Strony mogą zostać zapisane pliki cookies, tj. informacje przekazywane przez serwer Strony na komputer Klienta (więcej na temat coockies w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI)
  3. W celu zabezpieczenia własnego urządzenia oraz informacji pozostawionych na Stronie Klient powinien postępować zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami bezpieczeństwa w sieci.
  4. Klient w każdej chwili ma prawo zablokować powyższe funkcjonalności w swojej przeglądarce internetowej. Nie wpływa to w żaden sposób na możliwość realizacji Transakcji
  5. Sklep podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia stałego i harmonijnego funkcjonowania Sklepu
  6. Aby móc korzystać z interaktywnego arkusza udostępnianego przez Sklep na dysku google, Klient musi posiadać konto google umożliwiające taki dostęp.

III. WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY PRZEZ KLIENTA

  1. Przekazując swoje dane w ramach korzystania ze Strony, Klient ma obowiązek podawania informacji prawdziwych
  2. Klient nie może przekazywać treści niezgodnych z prawem, stawiających sklep w złym świetle,  lub mogących utrudnić Sklepowi korzystanie ze strony.
  3. W przypadku naruszenia przez Klienta powyższych postanowień, Sklep może:
  1. zablokować dostęp Klienta do Strony oraz do jego konta a także rozwiązać umowę o świadczenie nieodpłatnej usługi rejestracji i utrzymania konta ze skutkiem natychmiastowym i usunąć konto Klienta.
  2. powiadomić właściwe organy o stwierdzeniu lub podejrzeniu naruszenia przepisów prawa
  3. domagać się naprawienia szkody poniesionej w wyniku bezprawnych działań Klienta,
  4. Jednocześnie Sklep nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę poniesioną przez Klienta w wyniku jego działań niezgodnych z niniejszym postanowieniem lub innych działań stanowiących naruszenie prawa.

IV. ZAMÓWIENIA

  1. Klient może dokonać Transakcji, składając Zamówienie przy użyciu formularza dostępnego na Stronie w zakładce SKLEP.
  2. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania, jeżeli Klient zdecydował się takie konto założyć. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produktu.
  3. Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta, Klient zawiera ze sklepem umowę o świadczenie nieodpłatnej usługi prowadzenia Konta drogą elektroniczną na czas nieokreślony.  Do Konta Klient loguje się przy użyciu loginu i hasła. Klient ma obowiązek poinformować Sklep o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Konta w szczególności, jeśli poweźmie informację o naruszeniu bezpieczeństwa lub o bezprawnym wykorzystaniu Konta lub zabezpieczającego go hasła bądź jakiejkolwiek innej nieprawidłowości z nimi związanej. Zabronione jest udostępnianie danych Konta osobom trzecim. W celu usunięcia Konta, Klient w każdym czasie może wydać taką dyspozycję za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres kontakt@akademiadwuboju.pl. Usunięcie konta spowoduje jednak utratę dostępu do zakupionych wcześniej Towarów co Klient akceptuje, wydając dyspozycję usunięcia konta.
  4. Serwis jest co do zasady dostępny dla Klienta przez cały czas, tj. 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
  5. O wszelkich planowanych przerwach w dostępie do Strony Klienci będą w miarę możliwości powiadamiani z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie stosownej informacji w Serwisie
  6. Towary oferowane w Sklepie są autorskie, wolne od wad prawnych, wprowadzone na rynek zgodnie z przepisami prawa.
  7. Prawidłowo złożone Zamówienie zostaje potwierdzone informacją zwrotną na podany adres e-mail o jego przyjęciu z informacją o etapie realizacji zamówienia
  8. Akceptacja Regulaminu i Polityki prywatności poprzez zaznaczenie okienka „Akceptacja” oraz Wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umów są niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia,
  9. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia Zamówienia w przeciągu trzech dni roboczych, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem Internetowym na adres mailowy kontakt@akademiadwuboju.pl
  10. W sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do treści Zamówienia lub danych Klienta składającego Zamówienie, pracownik Sklepu Internetowego może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub emailem w celu wyjaśnienia wątpliwości. W tym celu składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.
  11. Informacje o Obozach i Szkoleniach podane na stronie internetowej Sklepu, w szczególności ich opisy, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  12. Realizacja Zamówienia następuje w różnym czasie z uwagi na fakt, iż różne towary mają różny czas realizacji:

– Plan Treningowy- po zaksięgowaniu płatności Klient otrzyma wiadomość e-mail z informacją o zrealizowaniu zamówienia, w którym otrzyma również link do pobrania gotowego planu treningowego w formacie PDF. Jeśli Klient założy konto na Sklepie, zakupiony plan będzie mógł on pobrać przez okres 1. roku ze swojego konta.

– Analiza techniki – po zaksięgowaniu płatności Klient otrzyma wiadomość ze szczegółową instrukcją dalszego postępowania. Po przesłaniu materiału do analizy trenerzy mają 7 dni na przesłanie do Klienta analizy techniki w formacie PDF. Brak przesłania filmów do analizy w ciągu 30 dni od daty otrzymania wiadomości e-mail z instrukcją dalszego postępowania powoduje wygaśnięcie umowy a zapłacona kwota nie będzie Klientowi zwrócona. Strony mogą określić dłuższy termin na przesłanie filmów do analizy.

– Współpraca On-line -po zaksięgowaniu wpłaty Klient otrzyma wiadomość z prośbą o wypełnienie ankiety stanowiącej podstawę do dalszej współpracy. Brak wypełnienia i odesłania ankiety w terminie 14 dni od daty jej otrzymania uznaje się za rezygnację Klienta z usługi a zapłacona kwota zakupu nie zostanie mu zwrócona.  Po odesłaniu prawidłowo wypełnionej ankiety trenerzy w ciągu 7 dni skontaktują się z Klientem w sposób wskazany w ankiecie celem omówienia współpracy. Plan treningowy udostępniony będzie Klientowi na dysku google, dlatego Klient musi posiadać dostęp konta google niezbędnego do korzystania z dysku google. Sklep zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu udostępnienia planu treningowego w sytuacji zwłoki Klienta w przekazaniu istotnych informacji niezbędnych do przygotowania dla niego indywidualnego planu treningowego. Treningi zawsze zaczynają się od poniedziałku bez względu na to, kiedy Klient odeśle wypełnioną ankietę.

– Personalny plan treningowy – po zaksięgowaniu wpłaty, Klient otrzyma link do ankiety, którą będzie zobowiązany wypełnić zgodnie z prawdą i odesłać Trenerowi. Brak wypełnienia i odesłania ankiety w terminie 14 dni od daty jej otrzymania uznaje się za rezygnację Klienta z usługi a zapłacona kwota zakupu nie zostanie mu zwrócona. Po odesłanie prawidłowo wypełnionej ankiety, Klient w ciągu 7 dni otrzyma na swój adres e-mail dostęp do personalnego planu treningowego.

– Treningu personalny – Klient musi zwrócić uwagę, że każdy trener realizuje treningi 1:1 w innym, wskazanym w ofercie mieście. Po zaksięgowaniu wpłaty, wybrany trener skontaktuje się z Klientem celem ustalenia szczegółów dalszej współpracy. Cena za pakiet treningów personalnych nie zawiera kosztów karnetu klubu sportowego. Dlatego Klient zobowiązany jest, przed dokonaniem zakupu, sprawdzić jakie dodatkowe koszty będzie musiał ponieść w związku z zakupem karnetu do klubu sportowego, w którym będą odbywać się treningi. Klient może w każdym czasie zrezygnować z treningów. W tedy otrzyma on zwrot środków po odliczeniu kosztów zrealizowanych już treningów. Na zajęcia z trenerem Klient powinien stawić się w obuwiu i stroju sportowym a także ma obowiązek przestrzegać regulaminu klubu sportowego w której będzie odbywał się trening. Do treningu stacjonarnego nie zostanie dopuszczona osoba będąca pod wpływem alkoholu, środków odurzających, środków uspokajających i innych substancji uniemożliwiających przeprowadzenie spotkania w sposób bezpieczny. W razie zaistnienia ww. okoliczności Klientowi nie przysługuje dodatkowy trening stacjonarny. Poza tym Klient ma obowiązek poinformować trenera o wszystkich problemach zdrowotnych, przebytych chorobach, kontuzjach i niedyspozycjach występujących w dniu treningu.

– szkolenie – po zaksięgowaniu wpłaty, Klient będzie miał zarezerwowane miejsce na szkoleniu. Miejsce i termin szkolenia wskazane będą w ofercie. Brak zaksięgowania wpłaty w ciągu 7 dni od daty dokonania zakupu powoduje anulowanie zakupu i Klient traci rezerwację. Przez okres 14 dni od daty dokonania zapłaty, Klient może, bez żadnych konsekwencji odwołać rezerwację a Sklep zwróci mu pieniądze. Zwrot środków nastąpi w ciągu 30 dni od daty anulowania rezerwacji.

– obóz sportowy – po dokonaniu zakupu Klient otrzyma informację zwrotną z prośbą o wpłatę wpisowego w wysokość 20% ceny obozu, które jest bezzwrotne. Wpłata wpisowego powoduje rezerwację miejsca dla Klienta na obozie. Brak dokonania wpłaty wpisowego w ciągu 7 dni od daty zakupu powoduje  anulowanie rezerwacji. Następnie, do 30 dni przed planowanym terminem obozu klient otrzyma kolejną wiadomość drogą e-mail z poleceniem wpłaty pozostałej ceny obozu w terminie 7 dni od daty otrzymania wiadomości. Brak wpłaty powoduje anulowanie rezerwacji.  Klient do 30 dni przed planowanym terminem obozu może anulować rezerwację bez konsekwencji. Po wpłacie całej kwoty zakupu, do 14 dni przed rozpoczęciem obozu, jeśli z przyczyn losowych Klient nie będzie mógł uczestniczyć w obozie, Sklep anuluje rezerwację i zwróci Klientowi wpłacone środki pieniężne po potrąceniu kosztów, które sklep musiał ponieść w związku z dokonaną rezerwacją.

Składając zamówienie i dokonując płatności za zakupiony Towar Cyfrowy oraz za zakupiony pakiet treningów personalnych –Klient tym samym żąda spełnienia świadczenia przed upływem 14 – dniowego terminu do odstąpienia od umowy i oświadcza, że został poinformowany i przyjmuje do wiadomości,   że  tym samym traci on przysługujące mu prawo do odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2020.287.tj).

V. PŁATNOŚCI

  1. W ramach wykonania Transakcji, Klient dokonuje Płatności na wskazany numer rachunku bankowego po dokonaniu zakupu i otrzymaniu wiadomości zwrotnej na podany w zamówieniu adres e-mail. Brak wpłaty w ciągu 7 dni od daty dokonania zakupu uważa się za odstąpienie od umowy.
  2. Płatność uznaje się za dokonaną po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
  3. ceny podane w Sklepie są cenami w polskich złotych i są cenami brutto
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów prezentowanych w Sklepie, wycofywania Towarów, zmianę opisów Towarów, przeprowadzania promocji i udzielania rabatów, a także czasowego oferowania Towarów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na dokonane zakupy przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu

VI. REKLAMACJE

  1. Sklep dostarcza Towary wolne od wad w rozumieniu art. 5561 kodeksu cywilnego. Na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady oraz określonych poniżej Klient ma prawo złożenia reklamacji.
  2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może nastąpić wyłącznie poprzez przesłanie do Sklepu wypełniony czytelnie formularz reklamacyjny (stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu) pocztą tradycyjną na adres Akademia Dwuboju Sp. z o.o., Ul. Złotoryjska 130/3 59-220 Legnica. Warunkiem skutecznego przyjęcia reklamacji jest potwierdzenie przez Sklep, w ciągu 14 dni od daty otrzymania korespondencji, prawidłowego złożenia reklamacji wskazany w formularzu adres e-mail.
  3. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
  4. Zgłaszając reklamację Klient powinien w szczególności określić swoje zarzuty związane z wadliwością Towaru a także jakie stawia żądania. Żądania przysługujące z tytułu rękojmi wymienione zostały w formularzu reklamacyjnym.
  5. Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta faktu zawarcia Transakcji. W celu sprawnego przebiegu procesu reklamacyjnego sugeruje się przesłanie wraz z reklamacją dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej potwierdzenia płatności).
  6. W razie potrzeby, jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, Sklep niezwłocznie wezwie Klienta do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 dni, i zakres tego uzupełnienia z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje negatywnym jej rozpoznaniem. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację traktuje się jako rozpatrzoną negatywnie z uwagi na brak danych dostatecznie uzasadniających jej uwzględnienie.
  7.  Sklep udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 dni od dnia jej złożenia.
  8. Całkowita odpowiedzialność Sklepu w stosunku do Przedsiębiorcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Towaru w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sklep  nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.

VII. ZOBOWIĄZANIA KLIENTA I WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI SKLEPU

  1. Dokonując zakupu Personalnego Planu treningowego, Planu treningowego, Klient przyjmuje do wiadomości, że Towar ten nie uwzględnia jego osobistych predyspozycji, stanu zdrowia czy zaawansowania sprawności fizycznej. W związku z tym oczekiwane rezultaty mogą pojawić się u Klientów w różnym czasie. Efekty wykonywanego planu treningowego zależne są również od systematyczności jego wykonywania, zgodnego ze wskazówkami w nim zawartymi. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak rezultatu mimo prawidłowego wykonania zakupionego Towaru, albowiem efekt zależny jest od wielu czynników osobistych Klienta, na które to Sklep nie ma wpływu. Sklep nie ponosi również odpowiedzialności za szkodę wywołaną nieprawidłowym wykonywaniem ćwiczeń, wykonywaniem ćwiczeń wbrew zaleceniom lekarskim czy trenerskim, czy mimo złego stanu zdrowia, kontuzji czy innych przeciwskazań.
  2. Klient przyjmuje do wiadomości, że Trener nie gwarantuje osiągnięcia pożądanych przez Uczestnika skutków udziału w treningach przy zakupie Prowadzenie On-line, personalnego planu treningowego czy Treningów personalnych w szczególności, gdy Klient nie będzie wykonywał przygotowanego planu treningowego, nie będzie stosować się do zaleceń Trenera, w tym  dotyczących rodzaju wykonywanych ćwiczeń, sposobu i częstotliwości ich wykonywania, diety oraz stosowanej suplementacji lub jeśli klient poświadczy nieprawdę w relacji z Trenerem
  3. Klient przy zakupie Prowadzenia on-line, Personalnego planu treningowego czy Treningów personalnych w kontakcie z Trenerem ma obowiązek poinformować go o wszelkich przeciwskazaniach lekarskich, przebytych kontuzjach, operacjach, chorobach, przyjmowanych lekach na stałe, o wszelkich występujących już po rozpoczęciu współpracy zmianach stanu zdrowia lub odczuwanych dolegliwościach, które mogą mieć wpływ na częstotliwość treningów i dobór wykonywanych ćwiczeń; w przypadku uchybienia temu obowiązkowi, zatajeniu prawdy lub wskazania informacji nieprawdziwych Trener nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek powikłania zdrowotne, które mogą być skutkiem udziału w treningu

VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument a także osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej  ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia przy czym ma on obowiązek zapłaty za świadczenie spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny. (art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2020.287.tj).
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi oraz osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy (art. 36 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2020.287.tj).
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji może być sporządzone przy wykorzystaniu formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu co nie jest jednak obligatoryjne i może nastąpić również poprzez oświadczenie przesłane na wskazany adres e-mail.
  4. Wykonując prawo odstąpienia Klient powinien też wykazać fakt zawarcia Transakcji.
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy Regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych punkcie powinien uzupełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy o dane potwierdzające okoliczności jego statusu zgodnego z art. 38a ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób
  6. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Sklep od Klienta oświadczenia o odstąpieniu.
  7. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu.
  8. Sklep może zakończyć współpracę z Klientem przy prowadzeniu On-line oraz Trener prowadzący Personalne treningi w każdym czasie lub mimo złożonego zamówienia może współpracy w ogóle nie podjąć w sytuacji, jeśli:
    – Trener nie dysponuje on wolnymi miejscami w czasie, w którym wymaga tego Klient
    – Trener Uzna, że współpraca nie jest możliwa z uwagi na deklarowane przez Klienta cele, których on nie jest w stanie zrealizować, są niebezpieczne dla zdrowia Klienta lub jeśli są sprzeczne z jego etyką zawodową
    – Trener poweźmie uzasadnione podejrzenie, że Klient podaje nieprawdziwe informacje odnośnie swojego stanu zdrowia, nie stosuje się do wytycznych Trenera mimo uprzednio kierowanych upomnień i dalszych zaleceń co może mieć wpływ zarówno na rezultat ćwiczeń lub na stan zdrowia Klienta
    – W przypadku określonym w punkcie VIII ust. 7 Sklep wypowie współpracę Klientowi składając odpowiednie oświadczenie drogą e-mailową i zwróci Klientowi zapłaconą cenę pomniejszoną proporcjonalnie do wykorzystanego pakietu, w ciągu 14  dni od daty złożenia oświadczenia na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

IX. INNE

  1. Spory pomiędzy Klientem, Przedsiębiorcą a Sklepem, wynikające z zawartej Transakcji będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy dla właściwości miejscowej siedziby Sklepu
  2. Klient będący konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności uprawniony jest do:
    – zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży (podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej [tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.148]).
    – zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu z przedsiębiorcą (podstawa prawna: art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej [tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.148]).
    – uzyskania bezpłatnej pomocy w sporze z przedsiębiorcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów (podstawa prawna: art. 39-42 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów [Dz.U. nr 50 poz.331]) lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (podstawa prawna: art. 45 ust.1 pkt. 5) ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów [Dz.U. nr 50 poz.331]).
  3. Dokonując Transakcji Klient tym samym wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sklep w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia, do przesyłania mu drogą mailową ofert handlowych a także do przesyłania mu drogą e-mail Newsletterów z bieżącymi informacjami. W każdym czasie Klient ma prawo cofnięcia tej zgody o czym musi poinformować Sklep na piśmie za pośrednictwem poczty e-mail. Więcej informacji dotyczących polityki prywatności a także formularze z nią związane znajdują się w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI
  4. W przypadku przekazania przez Klienta Trenerowi zdjęć lub filmików z własnym udziałem  tym samym Klient wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystanie jego postaci i wizerunku na  rzecz  sklepu w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej zarówno do celów szkoleniowych ale i marketingowych , promocyjnych i reklamowych  i jednocześnie przenosi  na Trenera  prawa majątkowe  pokrewne i zależne  do powstałego z jego udziałem materiału na wszystkich   polach eksploatacji.
  5. Zawartość Sklepu stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm) i jako taki podlega ochronie prawnej. Także plany treningowe oferowane w Sklepie stanowią autorski produkt. W związku z tym po zakupie zabrania się rozpowszechniania ich i udostępniania osobom trzecim jako własne, do celów szkoleniowych czy do prowadzenia działalności gospodarczej bez wskazania autora planu treningowego i bez uprzedniej zgody Sklepu.  Każdy element Serwisu w szczególności: znaki towarowe, nazwy handlowe, hasła reklamowe (slogany), loga, grafika, obrazy, rysunki, fotografie, i nazwy domen, które pojawiają się w Serwisie, są chronione prawem własności intelektualnej i przemysłowej oraz należą lub przysługują Sklepowi
  6. Przystępując do korzystania z Serwisu Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku zachowania naruszającego prawa autorskie, prawa do znaku towarowego, projektu racjonalizatorskiego, wzoru zdobniczego, patentu, dobra osobiste i majątkowe osób trzecich oraz wszelkie inne prawa własności intelektualnej i przemysłowej.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.12.2024

Załączniki

Załącznik reklamacyjny konsumenta

Formularz reklamacyjny przedsiębiorcy na prawach konsumenta

Oświadczenie konsumenta o odstąpieniu umowy zawartej na odległość

Oświadczenie przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość